Torsdag!♥

Tjaoo!
 
Idag är det torsdag och tänkte berätta lite om dagen..
Det började med att jag vaknade runt halv 7.
Då var jag väldigt trött och frös ihjäl.
Jag gick och kollade graderna och det var bara 17 grader inne!
Inte så konstigt att man ville ligga kvar i sängen ett tag till.
Sen var det ju det här med kläder.
Att vissa dagar finns det absolut inget att ha på sig.
Det tog la runt 15-20 minuter att hitta en tröja.
 
Sedan sminkade jag mig och gjorde ett par mackor som jag sedan åt på bussen.
Första lektionen var spanska, sedan svenska.
På spanskan gick vi bara igenom en massa saker och på svenskan
gjorde vi ett slags test (Läsförtåelse).
 
Efter svenskan så var det lunch.
bla bla bla.
Sen håltimme, drama och sist engelska.
På engelskan i tisdags fick vi en läxa.
Att öva in en text och sedan kunna den utantill.
Lite väl kort tid om du frågar mig.
När jag satt hemma så kunde jag den utantill.
Men det gick la sådär sedan när jag skulle läsa upp det!
 
Vi slutar 14.30 på torsdagar.
Vilket betyder att jag får vänta på bussen som kommer halv 4.
När jag kom hem så gjorde mamma pannkakor!
Efter jag ätit så la jag mig framför tv:n och somnade en snabbis.
 
Sedan har jag inte gjort så mycket.
Kollat på tv, målat naglarna och lyssnat på musik.
 
Puss♥
 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR