Vlogga?♥

Hej på er!
 
Tycker ni att jag ska börja video blogga?
I så fall.. vad ska jag vlogga om?
 
Puss♥

Förlåt!♥

Hej på er!
Förlåt så jävla mycket för dålig uppdatering!
Det har varit lite mycket just nu men ska försöka hinna med.

I lördags var jag i Skene för Calle skulle spela tygrikescupen.
Efter cupen åkte hela familjen till borås för att äta pizza.
 
I söndags var jag på IKEA vilket var ganska långtråkigt.
I måndags och tisdags var jag i skolan som vanligt.
Efter skolan övade jag på några prov.
I onsdags hade vi ett litet so test.
Efter skolan när jag väntade på bussen så ringde min bror och berättade att vi fått kattungar.
Först trodde jag inte riktigt på honom men sedan fick jag en bild.
I torsdags hade vi värdegrundsdag.
Idag i skolan hade jag ett omprov i no, men jag tror att det gick bra den här gången!!
Imorgon ska jag övernatta med ku jaooooooooooooooo!!!
 
Vi ses♥

FREDAG♥

Tjaoooo!!!
Äntligen fredag.
Veckan har varit som vanligt.
Idag har vi spelat upp en teater på spanskan, vilket var ganska pinsamt.
Efter skolan åkte jag och min syster in till stan för att träffa farmor och köpa skor.
(bild kommer)

Kram♥

Godnatt♥

Hej på er!
Idag har det varit skola som vanligt.
Självklart så glömde jag min nyckel idag, som tur var så fick jag låna min kompis skåp.
Men nu han jag hittat nyckeln, så det var la tur det!
Nu har jag har precis kommit hem från ku.
Och hade tänkt lägga mig så att jag orkar med fredagen.
 
Kram♥

Bloggen klar!♥

Hej på er!
Nu är bloggen äntligen klar.
Tar gärna emot tips och idéer som kan göra bloggen bättre.
Tack och hej♥
 
 
[email protected]
instagram: carrowliine
gifbook: carrowliine
kik: carrowliine