Fick några frågor♥

Om du skulle varit ett djur, vilket skulle du helst vara?
Svar: En katt eller en fågel.
Katt för att man klarar sig själv och det verkar så enkelt.
Fågel för att jag vill kunna flyga, att få se världen från en annan vinkel osv..!

Om du blev mördad, hur skulle du villja bli mördad?
Svar: Helst skjuten i huvudet, då hinner jag inte märka något typ.
Eller dränkt.

Hur många barn vill du ha?
Svar: Ett eller kanske 2... beror lite på...

Bästa låten med Justin Bieber?
Svar: fall, be alright, all around the world, maria och den gamla hederliga baby.. Fast gillar de flesta så..yupp!♥

Snyggaste skådisen?
Svar: Charlie Hunnam och Orlando Bloom!♥

Vem är sötast i 1D?
Svar: gillar inte dom men om jag ska välja så äre nog Harry!

Det var lite frågor som jag fick här om dagen!
Puss♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR