Tisdag - Onsdag♥

Hej på er beiibs!
 
I tisdags så åkte jag till ellen för att sova över.
 
Eller inte bara för att sova över men ni förstår.
Det va myyysiigt och kul.
 
Vi bestämde oss för att sova över en natt till.
Onsdagen slöade vi mest men på kvällen blev det ansiktsmasker och en massa fniss!
Vi satt vid datorn och vi kunde seriöst inte sluta skratta.
Det var nog bästa dagen ever.
På torsdagen åkte vi in till stan en snabbis.
Ellen skulle träna och jag skulle hem!
Resten av dagen tillbringade jag i mitt rum för att lyssna på musik.
Det är helt otroligt hur musik kan få en på bättre humör.
På kvällen blev det pizza och en massa mys framför tv:n.
 
Alla <3 dag
Lika ensam som alla andra år.
Vi får la hoppas på att det blir bättre 2014!
 
  
      
 
Imorgon (IDAG) så tänkte jag städa mitt rum sedan blogga och efter det blir det myys resten av dagen.
 
Ni blire soovaaaa för att komma på vad jag ska blogga om imorgon.
Ni får ha det så bra så hörs vi senare!
 
 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR