Söndag!♥

Tjatja..!
 
Nu sitter jag här framför min tv med datorn och dricka.
Tänkte att jag behövde blogga lite så varför inte passa på när man inte har något speciellt för sig?
Men jaja..
Klockan är ju över 00.00 så tänkte berätta vad jag gjorde igår. (I Lördags)
Jo det hände la inte så jättemycket.
Åkte med pappa och brorsan in till stan för att köpa raketer och massa skit.
När jag kom hem så hade mamma gjort pannkakor.
Ett + i kanten för det mamma.
Sedan gjorde jag inte så mycket.
På kvällen satte sig jag mamma och pappa och kollade på Snabba cash.
Calle var med och kollade ibland men han sprang mest runt i huset.
sedan gick jag la in till mitt rum och satte mig vid tv:n och datorn.
 
Just nu kollar jag på Rocky 4.
 Men nu ska jag kolla klart på filmen så kanske vi hörs senare.
Det kommer antingen upp ett inlägg under dagen eller så kommer det imorgon eftersom det är nyårsafton.
 
Puss♥
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR