Måndag♥

Hej på er!
 
Nu är det måndag igen.. 
Fast det är i alla fall bästa skoldagen.
Dagen går så himla fort.
Även om vi inte slutar tidigast på måndagar så är det ingen dag som går fortare.
På måndagar har vi bara Info, idrott, lunch, so och svenska.
Vi börjar 9.40 och slutar 15.00
På både so:n och svenskan så kollade vi på film.
Vilket gjorde att dagen gick ännu fortare än vanligt.
På svenskan när vi kollade på film så satt jag brevid Matilda.
Vi pratade nästan hela tiden och sedan kramades vi lite bara för att.
Då frågade vår lärare vad vi gjorde och det blev lite smått pinsamt.
Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik.
Vet inte riktigt vad jag ska göra sen men vi får la se vad som händer.
 
Videon med 100 frågor + första bloggutmaningen kommer förhoppningsvis upp under jullovet.
Kommer också att börja med ''Dagens''
Det menas med att jag lägger upp en ''Dagens blogg'' och ''Dagens låt'' och mycket mer.
Det kommer jag börja med imorgon.
Men bara för att.. så kör vi med en ''Dagens blogg'' redan idag.
Tänker också bjuda på en bild på mig som yngre.
 
 

Dagens blogg blir: http://matildagranstrm.blogg.se/
Glöm inte att ni också kan tävla på hennes blogg♥
 
 
 
Här är jag!
Lite pinsam bild men gör det för er!
 
 
Puss♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Matilda!

Tack sweeety❤ puss

Svar: Du är värd det goding♥
inspirationsweden.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR