Lite kortfattat om dagen!♥

Hej på er!

Jag har precis kommit ur duschen.

Innan det så satt jag i min säng och kollade instagram.

Då kommer min bror in med 2 skedar salt, han ber mig äta en sked men jag säger att jag inte vill ha.

Då kastar han saltet på mig så hela sängen och mitt hår blir fullt av små salt korn!

Eftersom han inte lyssnar på någon så fick såklart jag ta bort allt salt.

Idag har jag inte gjort så mycket.

Jag har inte mått så jättebra heller så det blev mest vila.

Nu är det bara 3 skoldagar kvar tills lovet.

Helt underbart alltså. 

 

Tänkte berätta lite om varför jag började blogga.

Jo det började med att jag läste andras bloggar och tyckte

att det skulle vara roligt att skaffa en egen.

Men när jag var yngre och ville börja blogga så förstod jag inte så mycket om hur

man gjorde eller var man skulle skriva om. 

Det har gått flera år som jag har tänkt skaffa blogg med det inte riktigt blivit av.

Jag började på en blogg för 2-3 år sedan men då vågade jag inte ge ut den till någon

eftersom jag var rädd för vad andra skulle tycka. 

Nu skiter jag i alla haters och lever mitt liv som jag själv vill.

Men nu är min blogg äntligen uppe och jag ska försöka hinna med att blogga.

Som ni vet så kommer jag börja vlogga men jag vet inte riktigt när.

Det blir troligtvis 2013. 

Kommer inte hinna nu i slutet av året.

Älskar er allihopa och ni får ha det så bra.

 

Puss♥

 

 

 

 

 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR