Julafton imorgon!♥

 
Hej på er!
 
Då är snart julen här igen.
 
Och du tomten!
I år har jag varit extra snäll eftersom jag räknar med fler julklappar!
 
Idag har det varit en hel del städning!
Eftersom vi ska fira julen men släkten hos oss i år!
 
Jag tror att det tog ungefär 4-5 timmar att bara städa mitt rum.
Fast när man lyssnar på musik så måste man sjunga och dansa lite smått också.
Det måste jag i alla fall.
Men nu är det klart!
 
Sedan har jag i princip bara ätit mat och myst framför tv:n.
Men alldeles nyss så slog jag in lite julklappar.
 
Ska försöka hinna fota lite imorgon så kanske det kommer upp några bilder på bloggen.
Just nu sitter jag i mitt rum, lyssnar på musik och flätar mitt hår.
 
Jag skulle ju börja med utmaningar och den första utmaningen kommer ut på video
på nyår!
Sen kanske det blir en utmaning eller kanske fler, ungefär varannan vecka.
 
Men nu ska jag fixa några små saker så vi hörs snart!
 
Puss♥
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR