Dåligt med tid!♥

 
Hej på er mina bästaaa!
 
Nu runt julen så har jag inte haft så jättemycket tid att blogga.
Ber om ursäkt för det. 
Som ni ser så har jag redan tröttnat på min bloggdesign så det fick bli lite nytt!
Vill bara få bort allt grått och trist från hjärnan ett tag.
 
Tänkte berätta lite om vad jag fick på julafton!
 
Jo jag fick en tv, en tröja och 500 kr.
Nästa dag fick jag 200 kr, ett presentkort med 200 kr på gina, en sminklåda och ett par rosa hörlurar.
 
I onsdags var jag i stan med Ellen på mellandagsrean. 
Det jag köpte:
 
 
Efter jag gått klart i stan med Ellen så träffade jag Emma eftersom vi skulle sova över.
Sedan gick vi runt lite och köpte ett par drickor på Ica. 
Sedan bar det av hemmåt för lite mys.
Vi åt tacos.
 
Igårgjorde jag inte så mycket direkt. 
Men Emma åkte hem runt 18.00 så det blev mest mys resten av dagen.
 
Igår åkte Ellen till ullared och jag bad henne köpa ett par saker åt mig, så bild kommer när jag har fått sakerna!
 
Kanske kommer ett extra inlägg ikväll men vi hörs.
 
Puss♥
 
 
 
 
 
 
 

Svar: Åh tack detsamma !! <3 kram

Vi var också där i Onsdags! Jag såg dig. Du är ful.

Svar: Och vem är du då?
inspirationsweden.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR